ניהול רשת מסעדות הוא משימה לא פשוטה.
מרקטמן מאפשרת לרכז ולאחד נתונים מכל רחבי הרשת אל חשבון מרכזי אחד, בו ניתן לצפות בכל הנעשה ברשת במבט ניהולי
מרקטמן מסייעת לרשתות ולמסעדות מקומיות בניהול הזמנות ומלאי, ניהול רכש ועלויות מזון, יצירת דוחו”ת מפורטים – והכל במקום אחד
מרקטמן מבטיחה אחידות ועקביות כלל רשתית
שליטה מלאה של הנהלת הרשת על הרשאות מוצרים וספקים, כמו גם מחירים.
סניפי הרשת יוכלו להזמין אך ורק פריטים מורשים
צפייה בהיסטורית הזמנות וחשבוניות עבור כל הסניפים יחד, וכל אחד בנפרד, תוך בקרת תקציב ויעדים
שינוי ועדכון מרכיבי תפריט בקליק.
מרקטמן הופכת עדכונים עונתיים ועדכוני רווחיות לקלים ופשוטים מאי פעם.
איחוד מערכת בין מחסן מרכזי המייצר פריטי מלאי
ובין סניפי הרשת הרוכשים ממנו.
מעקב אחר פריטי רכש של המחסן, מלאי המחסן, תהליך ההכנות והזמנות הסניפים-
באמצעות ניהול מידע לוגיסטי כולל